Manager conformitate
S.A.R. „MOLDCARGO” S.A.
№15060681, 30 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate;
- Monitorizarea și evaluarea respectării reglementărilor legale aplicabile;
- Identificarea şi evaluarea riscului privind conformitatea operațiunilor efectuate de Societate cu reglementările în domeniu și cu alte angajamente, precum și notificarea organelor de conducere despre acest fapt;
- Analiza și identificarea riscului de conformitate în cadrul fiecărui mediu funcțional, inclusiv propunerea corectării situațiilor de neconformitate constatate;
- Pregătirea rapoartelor de conformitate pentru management;
- Evaluarea impactului pe care îl pot avea modificările cadrului normativ asupra activității de asigurare desfășurate de Societate.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (profil economic sau juridic);
- Experiență de muncă în specialitate - 3 ani;
- Cunoștințe despre reglementările din domeniul asigurărilor și practicile de conformitate;
- Abilităţi de operare PS, pachet MS Office;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Bună capacitate de analiză şi sinteză, de organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilități de comunicare și relaționare.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și profesional;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial competitiv și beneficii.
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate;
- Monitorizarea și evaluarea respectării reglementărilor legale aplicabile;
- Identificarea şi evaluarea riscului privind conformitatea operațiunilor efectuate de Societate cu reglementările în domeniu și cu alte angajamente, precum și notificarea organelor de conducere despre acest fapt;
- Analiza și identificarea riscului de conformitate în cadrul fiecărui mediu funcțional, inclusiv propunerea corectării situațiilor de neconformitate constatate;
- Pregătirea rapoartelor de conformitate pentru management;
- Evaluarea impactului pe care îl pot avea modificările cadrului normativ asupra activității de asigurare desfășurate de Societate.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (profil economic sau juridic);
- Experiență de muncă în specialitate - 3 ani;
- Cunoștințe despre reglementările din domeniul asigurărilor și practicile de conformitate;
- Abilităţi de operare PS, pachet MS Office;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Bună capacitate de analiză şi sinteză, de organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilități de comunicare și relaționare.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și profesional;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial competitiv și beneficii.
Telefon:
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut