Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Vezi joburile active în rubrica
Manageri
Manager administrativ
FIDAN NOVRUZOVA
№12454859, 19 aprilie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilitati principale:
Gestionarea documentației firmei și crearea agendei de lucru;
Recepția corespondenței și pregătirea materialelor aferente;
Inventarierea producției și livrarea rapoartelor de activitate lunare;
Procesarea expedierilor prin curier;
Gestionarea comenzilor de la clienți;
Stabilirea întilnirilor de afaceri și comunicare directă cu broker, contabil, avocat sau producători;
Organizarea deplasărilor de serviciu (rezervare bilete, hoteluri, asigurare medicală etc.);
Gestionarea și achiziționarea necesarului de birou (rechizite de birou, apă potabilă, etc.) și plata facturilor;
Asigurarea logisticii aferente importului de materie primă pentru producție (țesături, accesorii, etc.) și exportului de marfă;
Cerințe:
Cunoștințe bune de operare PC și Excel, abilități de lucru cu echipamente de birou.
Capacitate de a gestiona activitatile de birou.
Abilități de gestionare a documentelor.
Cunostinte de limba rusa, romana și engleză (obligatoriu) la nivel scris și vorbit.
Experiența anterioară in logistică va constitui un avantaj.
Calitati personale:
Nivel ridicat de organizare și responsabilitate.
Abilități de comunicare.
Rezistență la stres.
Abilitate de operare cu volume mari de informații.
Noi oferim:
Program de lucru Luni-Vineri: 10.00- 18.00;
Pachet social complet;
Perspectiva dezvoltării și creșterii carierei.
Salariu negociabil.
Pentru cei cointeresați:
Trimiteți CV-ul la e-mail: hello@fidannovruzova.com, ncojan@azmol.md
Gestionarea documentației firmei și crearea agendei de lucru;
Recepția corespondenței și pregătirea materialelor aferente;
Inventarierea producției și livrarea rapoartelor de activitate lunare;
Procesarea expedierilor prin curier;
Gestionarea comenzilor de la clienți;
Stabilirea întilnirilor de afaceri și comunicare directă cu broker, contabil, avocat sau producători;
Organizarea deplasărilor de serviciu (rezervare bilete, hoteluri, asigurare medicală etc.);
Gestionarea și achiziționarea necesarului de birou (rechizite de birou, apă potabilă, etc.) și plata facturilor;
Asigurarea logisticii aferente importului de materie primă pentru producție (țesături, accesorii, etc.) și exportului de marfă;
Cerințe:
Cunoștințe bune de operare PC și Excel, abilități de lucru cu echipamente de birou.
Capacitate de a gestiona activitatile de birou.
Abilități de gestionare a documentelor.
Cunostinte de limba rusa, romana și engleză (obligatoriu) la nivel scris și vorbit.
Experiența anterioară in logistică va constitui un avantaj.
Calitati personale:
Nivel ridicat de organizare și responsabilitate.
Abilități de comunicare.
Rezistență la stres.
Abilitate de operare cu volume mari de informații.
Noi oferim:
Program de lucru Luni-Vineri: 10.00- 18.00;
Pachet social complet;
Perspectiva dezvoltării și creșterii carierei.
Salariu negociabil.
Pentru cei cointeresați:
Trimiteți CV-ul la e-mail: hello@fidannovruzova.com, ncojan@azmol.md
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Vezi joburile active în rubrica
Manageri
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut