Manager/ă de dezvoltare a proiectelor internaționale
S.R.L. "EMOTION TRADING"
№11271536, 10 februarie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilități:
• Colectarea informației tehnice, sociale și economice necesare pentru planificarea lucrărilor.
• Întocmirea datelor inițiale pentru întocmirea planurilor pentru întreprindere și prezentarea lor supervizorului.
• Proiectarea modelelor și echipamentelor tehnice, realizarea prognozelor, etc.
• Întocmirea proiectelor de modificări ale planului în contextul apariției unor noi factori neprevăzuţi la elaborarea planului (forță majoră).
• Participarea la studiul de fezabilitate al implementării noilor proiecte la întreprindere (implementarea și lansarea de noi facilități etc.).
• Participarea la elaborarea măsurilor de utilizare eficientă a resurselor întreprinderii.
• Păstrarea evidențelor și controlului asupra implementării etapelor individuale ale planului; acumularea și prelucrarea indicatorilor de performanță pentru obiectivele planificate, întocmirea notelor analitice, materialelor de referință pe baza rezultatelor controlului și transmiterea supervizorului imediat.
• Elaborarea documentației primare și necesare întocmirii planului, verificarea corectitudinei și fiabilității datelor conținute în acesta.
Cerințe:
• Studii superioare în administrarea afacerii.
• Experiența generală de muncă de la 10 ani.
• Existența proiectelor internaționale finalizate cu succes cu companiile din Turcia în domeniul ticketelor electronice, rândurilor electronice, terminalelor de încasare a plăților în transportul public și în organizarea serviciului de deservire a acestora timp de cel puțin 1 an.
• Cunoștințe și experiență profundă cu SOFTUL specializat de ticketare electronică: KENT CARD.
• Cunoașterea limbilor rusă, engleză, turcă la un nivel profesionist.
Oferim:
• Salariu motivant (mărimea salariului este determinată de rezultatele interviului).
• Adresa oficiului: mun. Chișinău, bd. Decebal, 6 (Botanica).
• Colectarea informației tehnice, sociale și economice necesare pentru planificarea lucrărilor.
• Întocmirea datelor inițiale pentru întocmirea planurilor pentru întreprindere și prezentarea lor supervizorului.
• Proiectarea modelelor și echipamentelor tehnice, realizarea prognozelor, etc.
• Întocmirea proiectelor de modificări ale planului în contextul apariției unor noi factori neprevăzuţi la elaborarea planului (forță majoră).
• Participarea la studiul de fezabilitate al implementării noilor proiecte la întreprindere (implementarea și lansarea de noi facilități etc.).
• Participarea la elaborarea măsurilor de utilizare eficientă a resurselor întreprinderii.
• Păstrarea evidențelor și controlului asupra implementării etapelor individuale ale planului; acumularea și prelucrarea indicatorilor de performanță pentru obiectivele planificate, întocmirea notelor analitice, materialelor de referință pe baza rezultatelor controlului și transmiterea supervizorului imediat.
• Elaborarea documentației primare și necesare întocmirii planului, verificarea corectitudinei și fiabilității datelor conținute în acesta.
Cerințe:
• Studii superioare în administrarea afacerii.
• Experiența generală de muncă de la 10 ani.
• Existența proiectelor internaționale finalizate cu succes cu companiile din Turcia în domeniul ticketelor electronice, rândurilor electronice, terminalelor de încasare a plăților în transportul public și în organizarea serviciului de deservire a acestora timp de cel puțin 1 an.
• Cunoștințe și experiență profundă cu SOFTUL specializat de ticketare electronică: KENT CARD.
• Cunoașterea limbilor rusă, engleză, turcă la un nivel profesionist.
Oferim:
• Salariu motivant (mărimea salariului este determinată de rezultatele interviului).
• Adresa oficiului: mun. Chișinău, bd. Decebal, 6 (Botanica).
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut