Inginer/ă în organizarea lucrărilor de exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor
DSCD
№14975013, 23 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Principalele responsabilități ale postului:
- Coordonarea activității continue a subdiviziunii pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații;
- Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor de antrepriză;
- Calcularea volumelor de lucrări necesare;
- Elaborarea și actualizarea devizelor pentru lucrări de construcții, precum și întocmirea proceselor verbale de execuție a lucrărilor.
Cerințe fată de candidați:
- Studii tehnice superioare (construcții, inginerie, lucrări de deviz);
- Experiență minimă de 3 ani în domeniu;
- Cunoașterea legislației, normelor, reglementărilor, standardelor și tehnologiilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici);
- Abilități de analiză și gândire critică pentru identificarea soluțiilor optime și prevenirea riscurilor financiare;
- Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală;
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor WinSmeta, Excel și MS Office;
- Cunoașterea limbilor: româna - obligatoriu, rusa și engleza constituie un avantaj;
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate/respectarea dead-line-urilor și responsabilitate;
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email office.dscd@gmail.com , cu indicarea funcției
- Coordonarea activității continue a subdiviziunii pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații;
- Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor de antrepriză;
- Calcularea volumelor de lucrări necesare;
- Elaborarea și actualizarea devizelor pentru lucrări de construcții, precum și întocmirea proceselor verbale de execuție a lucrărilor.
Cerințe fată de candidați:
- Studii tehnice superioare (construcții, inginerie, lucrări de deviz);
- Experiență minimă de 3 ani în domeniu;
- Cunoașterea legislației, normelor, reglementărilor, standardelor și tehnologiilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici);
- Abilități de analiză și gândire critică pentru identificarea soluțiilor optime și prevenirea riscurilor financiare;
- Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală;
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor WinSmeta, Excel și MS Office;
- Cunoașterea limbilor: româna - obligatoriu, rusa și engleza constituie un avantaj;
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate/respectarea dead-line-urilor și responsabilitate;
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email office.dscd@gmail.com , cu indicarea funcției
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut