Inginer/ă în organizarea lucrărilor de exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor

DSCD №14975013, 23 decembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 3 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Principalele responsabilități ale postului:
- Coordonarea activității continue a subdiviziunii pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații;
- Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor de antrepriză;
- Calcularea volumelor de lucrări necesare;
- Elaborarea și actualizarea devizelor pentru lucrări de construcții, precum și întocmirea proceselor verbale de execuție a lucrărilor.

Cerințe fată de candidați:
- Studii tehnice superioare (construcții, inginerie, lucrări de deviz);
- Experiență minimă de 3 ani în domeniu;
- Cunoașterea legislației, normelor, reglementărilor, standardelor și tehnologiilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici);
- Abilități de analiză și gândire critică pentru identificarea soluțiilor optime și prevenirea riscurilor financiare;
- Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală;
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor WinSmeta, Excel și MS Office;
- Cunoașterea limbilor: româna - obligatoriu, rusa și engleza constituie un avantaj;
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate/respectarea dead-line-urilor și responsabilitate;
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.

Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.

Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email office.dscd@gmail.com , cu indicarea funcției
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut