Expert principal responsabil de achiziții publice

Banca Națională a Moldovei №14995983, 30 decembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Scopul postului:
Achiziția de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile BNM, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
Obiectivele postului:

organizarea și realizarea sarcinilor în modul în care să aducă plus valoare sporită misiunii BNM;
aplicarea calităților de onestitate, integritate, profesionalism, competență și eficiență sporită;
contribuirea la asigurarea unui mediu constructiv, progresiv și amiabil de conlucrare în cadrul Direcției, cu subdiviziunile BNM și persoanele terțe relevante (juridice și fizice);
gestiunea eficientă a timpului de muncă, organizare și responsabilitate sporită;
dezvoltarea profesională continuă;
formularea de propuneri/soluții întru asigurarea legalității și eficienței activității;
transferul rezultativ al cunoștințelor specifice activității sale către alți funcționari ai direcției.

Principalele atribuții funcționale:

Implementează și participă la dezvoltarea cadrului normativ de gestiune a activităților privind achizițiile publice în BNM, inclusiv monitorizarea realizării planului de achiziție.
Organizează și derulează procedurile de achiziții în BNM, în calitate de de secretar al grupurilor de lucru pentru achizițiile publice încredințate, astfel încât activitatea să fie orientată spre rezultate și preponderent achizițiile derulate și finalizate să nu atragă după sine contestații.
Elaborează în proiect planuri/rapoarte trimestriale/semestriale de activitate, alte planuri/rapoarte de competența DAMC. Participă la elaborarea şi analiza altor documente, scrisori, note ce țin de activitatea DAMC
Monitorizează executarea conformă a contractelor de achiziție repartizate, în scopul raportării executării Planului de achiziții al BNM.
Exercită alte activități aferente activității direcției.

Cerințe minime obligatorii:

Studii superioare în domeniul juridic sau economic-financiar cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obţinute în Republica Moldova). În cazul unui calificativ mai mic de 8, condiţia se consideră a fi întrunită dacă candidatul are o experienţă în domeniul solicitat de minim 4 ani. Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau în instituţiile de învăţământ respective;
Experiență de minim un an în domeniul juridic, economic-financiar sau achiziții publice;
Cunoştinţe în domeniul achizițiilor publice și să cunoască legislația în vigoare a Republicii Moldova aferentă achizițiilor publice;;
Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de bun utilizator și posedarea medie/avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel, Power Point etc.;
Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române la nivel avansat și a limbii engleze la nivel începător-mediu;
Competențe în limita prevederilor legale și cadrului normativ.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu-avansat.
Abilități, competențe și atitudini:

Auto organizatorice, auto motivare, activitate eficientă în echipă.
Gândire logică, tact și pricepere, perseverență.
Orientare spre rezultate, rezistență la efort și stres.
Comunicare verbală și în scris, putere de convingere.
Atent la detalii, să nu repete aceleași erori de mai multe ori.
Capacitatea de a lua decizii, de a-și argumenta punctul de vedere;
Managementul timpului, respectarea termenilor.
Adaptarea la situații noi, la complexitatea muncii, inițiativă și creativitate.
Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități.
Disciplină, responsabilitate, cooperare, credibilitate, integritate, imparțialitate.
Abilități de autoverificare și autoperfecționare profesională continuă.
Să nu aibă antecedente penale, să fie politicos și amabil cu ceilalți.

Beneficiile oferite de BNM:

Experiență profesională într-o bancă centrală
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
Mediu de muncă modern și prietenos
Flexibilitate în programul de muncă
Pachet salarial competitiv
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termen-limită: 16 ianuarie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158, 022 822 143 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:

Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr.548-XII din 21.07.1995;
Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015;
Actele normative în vigoare în domeniul achizițiilor publice, aprobate prin Hotărârile Guvernului Republicii Moldova.
Ordinele Ministrului Finanțelor în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut