Director interimar american language center
American Language Center
№7737619, 16 martie 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Alege graficul de munca
Descriere: Directorul interimar al American Language Center gestionează și supraveghează toate activitățile legate de ALC, precum: promovarea, recrutarea, instruirea și dezvoltarea profesională a personalului, reînnoirea bazei de date cu clienți, raportarea financiară, aplicarea la granturi în interesele programului. Directorul ALC raportează direct către Directorul Național al American Councils for International Education Moldova și lucrează împreună cu managerii din SUA la activitățile specifice programului.
RESPONSABILITĂȚI:
Leadership
Responsabil de administrarea elementelor și activităților ALC. Aceasta include mai multe responsabilități, dintre care cele mai importante sunt:
• Conlucrarea cu personalul din contabilitate al American Councils și managerii din SUA în scopul asigurării stabilității financiare al centrului, inclusiv planificarea bugetului pe termen lung, raportarea financiară trimestrială și analiza financiară al operațiunilor ALC.
• Elaborarea planului strategic pe termen lung al operațiunilor ALC, împreună cu Directorul Național, care includ: recrutarea clienților, echiparea și reînnoirea materialelor.
• Prezentarea trimestrială a rapoartelor către Directorul Național și contabilitate, care includ dar nu se limitează la următoarele: activități, studenți, finanțe, marketing, relațiile cu clienții, resurse umane.
• Soluționarea unor tipuri de probleme: organizarea personalului, consilierea studenților, formarea bugetului și implementarea acestuia, actualizarea curriculei și materialelor/resurselor.
• Dezvoltarea programului, care implică dar nu se limitează la următoarele: asigurarea personalului cu resursele și materialele necesare, proiectarea noilor cursuri pentru clienții corporativi și dezvoltarea unui centru prietenos și curat.
• Evaluarea necesităților studenților și comunității în scopul ajustării ofertelor Centrului.
• Prezentarea și distribuirea materialelor pentru campaniile de promovare, care includ analiza cercetărilor de piață, strategii de atragere a publicul țintă și elaborarea materialelor publicitare potrivite.
• Dezvoltarea strategiilor de comunicare eficientă între personalul administrativ și profesori.
• Aplicarea la granturi când este necesar.
• Menținerea relațiilor cu clienții.
Administrarea generală a programului
• Supravegherea personalului ALC prin recrutarea noilor profesor, dezvoltarea curriculei, evaluarea profesorilor și a personalului administrativ și implementarea activităților de instruire potrivite.
• Adaptarea orarului cursurilor la necesitățile clienților și profesorilor totodată, care include luarea deciziilor în timpul înscrierilor, testarea clienților și monitorizarea clienților corporativi.
• Elaborarea unui buget cuprinzător și efectuarea analizelor periodice ale acestuia.
• Consilierea studenților și elaborarea conform solicitărilor a certificatelor și scrisorilor de recomandare după finalizarea cursurilor.
• Menținerea informațiilor despre contractele semnate, certificatele elaborate, în ordinea în care au fost emise.
• Facilitarea procesului de evaluare a studenților la cursurile finalizate.
• Conlucrarea cu Coordonatorul Executiv ALC în scopul supravegherii grupurilor, care include dar nu se limitează la: dezvoltarea curriculei, componența și orarul grupurilor, evaluarea studenților și a profesorilor.
• Conlucrarea cu Coordonatorul Executiv ALC și contabilitatea în scopul implementării planului de colectare a înscrierilor, care include monitorizarea plăților studenților.
• Conlucrarea cu Coordonatorul Executiv ALC în scopul dezvoltării și implementării proiectelor de dezvoltare a limbilor străine.
• Monitorizarea procesului de îmbunătățire a bibliotecii ALC, care incldue inventarierea și dezvoltarea politicilor bibliotecii.
CALIFICĂRI:
• Abilități remarcabile în leadership;
• Diplomă universitară în business și administrarea afacerilor, management sau un domeniu similar;
• 3 ani de experiență într-o funcție de management;
• Abilități demonstrate în analiză financiară și contabilitate;
• Cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului: MS Office, Outlook, Adobe PageMaker, etc.;
• Abilități de gestionare a mai multor priorități rapid și efectiv;
• Competențe demonstrate de comunicare scrisă și verbală în limbile Engleză și Rusă, nativ Român.
• Experiență de lucru într-o organizație internațională de afaceri (preferabil).
Salariul: negociabil, începand cu 700 $.
Termenul limita de aplicare: 3 aprilie, 2019.
Persoanele interesate sunt rugate să expeieze CV-ul si Scrisoarea de Motivație "în limba engleză" la următoarea adresă de e-mail: director@alc.md
Pentru alte detalii apelați la numărul: 078262624
RESPONSABILITĂȚI:
Leadership
Responsabil de administrarea elementelor și activităților ALC. Aceasta include mai multe responsabilități, dintre care cele mai importante sunt:
• Conlucrarea cu personalul din contabilitate al American Councils și managerii din SUA în scopul asigurării stabilității financiare al centrului, inclusiv planificarea bugetului pe termen lung, raportarea financiară trimestrială și analiza financiară al operațiunilor ALC.
• Elaborarea planului strategic pe termen lung al operațiunilor ALC, împreună cu Directorul Național, care includ: recrutarea clienților, echiparea și reînnoirea materialelor.
• Prezentarea trimestrială a rapoartelor către Directorul Național și contabilitate, care includ dar nu se limitează la următoarele: activități, studenți, finanțe, marketing, relațiile cu clienții, resurse umane.
• Soluționarea unor tipuri de probleme: organizarea personalului, consilierea studenților, formarea bugetului și implementarea acestuia, actualizarea curriculei și materialelor/resurselor.
• Dezvoltarea programului, care implică dar nu se limitează la următoarele: asigurarea personalului cu resursele și materialele necesare, proiectarea noilor cursuri pentru clienții corporativi și dezvoltarea unui centru prietenos și curat.
• Evaluarea necesităților studenților și comunității în scopul ajustării ofertelor Centrului.
• Prezentarea și distribuirea materialelor pentru campaniile de promovare, care includ analiza cercetărilor de piață, strategii de atragere a publicul țintă și elaborarea materialelor publicitare potrivite.
• Dezvoltarea strategiilor de comunicare eficientă între personalul administrativ și profesori.
• Aplicarea la granturi când este necesar.
• Menținerea relațiilor cu clienții.
Administrarea generală a programului
• Supravegherea personalului ALC prin recrutarea noilor profesor, dezvoltarea curriculei, evaluarea profesorilor și a personalului administrativ și implementarea activităților de instruire potrivite.
• Adaptarea orarului cursurilor la necesitățile clienților și profesorilor totodată, care include luarea deciziilor în timpul înscrierilor, testarea clienților și monitorizarea clienților corporativi.
• Elaborarea unui buget cuprinzător și efectuarea analizelor periodice ale acestuia.
• Consilierea studenților și elaborarea conform solicitărilor a certificatelor și scrisorilor de recomandare după finalizarea cursurilor.
• Menținerea informațiilor despre contractele semnate, certificatele elaborate, în ordinea în care au fost emise.
• Facilitarea procesului de evaluare a studenților la cursurile finalizate.
• Conlucrarea cu Coordonatorul Executiv ALC în scopul supravegherii grupurilor, care include dar nu se limitează la: dezvoltarea curriculei, componența și orarul grupurilor, evaluarea studenților și a profesorilor.
• Conlucrarea cu Coordonatorul Executiv ALC și contabilitatea în scopul implementării planului de colectare a înscrierilor, care include monitorizarea plăților studenților.
• Conlucrarea cu Coordonatorul Executiv ALC în scopul dezvoltării și implementării proiectelor de dezvoltare a limbilor străine.
• Monitorizarea procesului de îmbunătățire a bibliotecii ALC, care incldue inventarierea și dezvoltarea politicilor bibliotecii.
CALIFICĂRI:
• Abilități remarcabile în leadership;
• Diplomă universitară în business și administrarea afacerilor, management sau un domeniu similar;
• 3 ani de experiență într-o funcție de management;
• Abilități demonstrate în analiză financiară și contabilitate;
• Cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului: MS Office, Outlook, Adobe PageMaker, etc.;
• Abilități de gestionare a mai multor priorități rapid și efectiv;
• Competențe demonstrate de comunicare scrisă și verbală în limbile Engleză și Rusă, nativ Român.
• Experiență de lucru într-o organizație internațională de afaceri (preferabil).
Salariul: negociabil, începand cu 700 $.
Termenul limita de aplicare: 3 aprilie, 2019.
Persoanele interesate sunt rugate să expeieze CV-ul si Scrisoarea de Motivație "în limba engleză" la următoarea adresă de e-mail: director@alc.md
Pentru alte detalii apelați la numărul: 078262624
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut