Contabil(ă)
Agrostoc
№14968974, 19 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ești pasionat(ă) de domeniul contabilității și cauți o oportunitate de a-ți valorifica cunoștințele și abilitățile într-o companie modernă?
!!! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul unei companii de top din domeniul agricol!
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic sau contabil;
Experiență profesională de cel puțin 1 an;
Cunoștințe solide în evidența contabilă;
Utilizare avansată a aplicațiilor PC (Microsoft Excel, Word);
Experiență de lucru cu programul de evidență contabilă 1C, versiunea 8;
Abilități analitice, organizare și atenție la detalii;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilități:
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile;
Pregătirea rapoartelor periodice interne.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri bazate pe performanță;
Oportunități de dezvoltare profesională prin traininguri și stagii;
Program de lucru stabil: Luni-Vineri, 08:30 - 17:30;
Birou modern, situat în centrul capitalei.
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la succesul nostru, trimite CV-ul tău la adresa hr@agrostoc.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060302766.
Te așteptăm să construim împreună un viitor prosper!
E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
!!! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul unei companii de top din domeniul agricol!
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic sau contabil;
Experiență profesională de cel puțin 1 an;
Cunoștințe solide în evidența contabilă;
Utilizare avansată a aplicațiilor PC (Microsoft Excel, Word);
Experiență de lucru cu programul de evidență contabilă 1C, versiunea 8;
Abilități analitice, organizare și atenție la detalii;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilități:
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile;
Pregătirea rapoartelor periodice interne.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri bazate pe performanță;
Oportunități de dezvoltare profesională prin traininguri și stagii;
Program de lucru stabil: Luni-Vineri, 08:30 - 17:30;
Birou modern, situat în centrul capitalei.
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la succesul nostru, trimite CV-ul tău la adresa hr@agrostoc.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060302766.
Te așteptăm să construim împreună un viitor prosper!
E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut