Consultant la telefon / online
SRL ”Anticolect Consulting”
№14135455, 17 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 8 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Angajăm consultant la telefon / online
ANTICOLECT CONSULTING - Suntem prima companie specializată în oferirea de servicii de asistență juridică pentru debitori și căutăm un Consultant dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în oferirea de soluții juridice eficiente și personalizate clienților noștri, care se confruntă cu diverse provocări financiare.
Responsabilități Principale:
- Vînzarea serviciilor la telefon;
- Gestionarea conversațiilor cu clienții la telefon / mesaje;
- Contactarea și consultarea clienților la telefon;
- Lucru cu rețele sociale și cu baza de date, actualizarea ei în permanență, stabilirea misiunilor si executarea lor.
- Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a asigura o abordare integrată a cazurilor.
Cerințe:
- Experiență de minim 1 an în domeniul într-un post similar, sau creditare / recuperare creanțe / protecția consumatorului.
- Abilități excelente de comunicare și negociere.
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă și individual.
- Atitudine proactivă și orientată spre soluționarea problemelor.
- Cunoasterea MS Office;
- Exprimare coerentă, orală și scrisă;
- Cunoașterea limbii Române / Rusă;
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și susținător.
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
- Pachet salarial competitiv, ajustat în funcție de experiență și performanță.
- Beneficii suplimentare și pachet social inclus.
ANTICOLECT CONSULTING - Suntem prima companie specializată în oferirea de servicii de asistență juridică pentru debitori și căutăm un Consultant dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în oferirea de soluții juridice eficiente și personalizate clienților noștri, care se confruntă cu diverse provocări financiare.
Responsabilități Principale:
- Vînzarea serviciilor la telefon;
- Gestionarea conversațiilor cu clienții la telefon / mesaje;
- Contactarea și consultarea clienților la telefon;
- Lucru cu rețele sociale și cu baza de date, actualizarea ei în permanență, stabilirea misiunilor si executarea lor.
- Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a asigura o abordare integrată a cazurilor.
Cerințe:
- Experiență de minim 1 an în domeniul într-un post similar, sau creditare / recuperare creanțe / protecția consumatorului.
- Abilități excelente de comunicare și negociere.
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă și individual.
- Atitudine proactivă și orientată spre soluționarea problemelor.
- Cunoasterea MS Office;
- Exprimare coerentă, orală și scrisă;
- Cunoașterea limbii Române / Rusă;
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și susținător.
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
- Pachet salarial competitiv, ajustat în funcție de experiență și performanță.
- Beneficii suplimentare și pachet social inclus.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut