Consultant/ă casier - Oficiul secundar Stefan Cel Mare, Chisinau
O.C.N. „Easy Credit” S.R.L
№14904667, 2 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dacă dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum aveți această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.
Dacă ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md cu specificarea ”Consultant Casier” sau apelați 0-7845-1111.
Oferim:
Pachet social 100% conform CM RM
Salariu atractiv și prime
Tichete de masă pe Card Electronic 50 mdl/ 1 zi lucrătoare
Regim de lucru: 5 zile/7 zile și 6 zile/7 zile
Luni - Vineri: 09.00-18.00 (+2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
Loc de muncă în oficiu modern
Alte facilități
Scopul postului: Acordarea consultațiilor clienților
Cerințe de calificare:
Fără experiență de muncă
Studii superioare
Cunoașterea limbii române, limbii ruse
Cunoașterea Microsoft Office
Abilităţi excelente de comunicare, scriere
Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
Exprimare coerentă și corectă
Onestitate și loialitate
Capacitate bună de învățare
Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
Disciplină
Responsabilități:
Prelucrarea cererilor de creditare
Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
Verificarea documentelor prezentate de clienți
Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei
Recepționarea sau eliberarea numerarului
Numărarea banilor încasați
Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei
hr@easycredit.md
0-7845-1111
Dacă ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md cu specificarea ”Consultant Casier” sau apelați 0-7845-1111.
Oferim:
Pachet social 100% conform CM RM
Salariu atractiv și prime
Tichete de masă pe Card Electronic 50 mdl/ 1 zi lucrătoare
Regim de lucru: 5 zile/7 zile și 6 zile/7 zile
Luni - Vineri: 09.00-18.00 (+2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
Loc de muncă în oficiu modern
Alte facilități
Scopul postului: Acordarea consultațiilor clienților
Cerințe de calificare:
Fără experiență de muncă
Studii superioare
Cunoașterea limbii române, limbii ruse
Cunoașterea Microsoft Office
Abilităţi excelente de comunicare, scriere
Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
Exprimare coerentă și corectă
Onestitate și loialitate
Capacitate bună de învățare
Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
Disciplină
Responsabilități:
Prelucrarea cererilor de creditare
Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
Verificarea documentelor prezentate de clienți
Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei
Recepționarea sau eliberarea numerarului
Numărarea banilor încasați
Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei
hr@easycredit.md
0-7845-1111
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳