Asistent social
Terre des hommes
№11613669, 24 mai 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Scopul Asistentului Social pentru Protecția Copilului este de a proteja copiii împotriva tuturor formelor de abuz, neglijare, excludere socială, exploatare, trafic și alte fenomene care afectează dezvoltarea și bunăstarea copiilor.
Asistentul social (Ofițerul pentru protecția copilului) va fi categorizat și tratat conform cadrului juridic privind serviciile sociale și familiale și acționează în baza principiilor profesionalismului, integrității și independenței, imparțialității politice, transparenței, serviciului public, continuității carierei, responsabilității și corectitudinii implementării legislației in vigoare.
Responsabilități principale:
• Responsabil de implementarea politicilor și strategiilor elaborate de Ministerul Muncii și Protecției Sociale, în conformitate cu alte legi aplicabile în Republica Moldova.
• Protecția copiilor cu cetățenie ucraineană care traversează granița cu Republica Moldova.
• Managementul cazurilor copiilor în materie de protecție împotriva oricărei forme de abuz, neglijare, excludere socială, exploatare, trafic și alte fenomene care afectează dezvoltarea și bunăstarea copilului.
• Efectuarea evaluării inițiale a copiilor aflați în situație de risc sau necesitate, elaborarea planului de intervenție, managementul cazului și monitorizarea, în cooperare cu părțile interesate relevante reunite la întâlnirea pentru protecția copilului, prin crearea și dezvoltarea rețelelor de protecție și a serviciilor comunitare.
• Organizarea periodică a întâlnirilor CMT, susținute de șeful Serviciilor sociale și echipa multidisciplinară, pentru abordarea și coordonarea intervenției în cazurile de protecție a copiilor cu risc mediu/înalt.
• Consultarea în mod regulat cu supervizorul pentru a determina nivelul de risc pentru cazurile care implică protecția copiilor aflați în necesitate, consultarea cu privire la planul de intervenție și implementarea integrală a acestui plan de intervenție.
• Consultarea și consilierea reprezentantului Tdh desemnat pentru mentorat/consiliere pe toată perioada de implementare a proiectului.
• Ofițerul pentru protecția copilului, în coordonare și cooperare cu structurile și serviciile responsabile de protecția copilului, pe parcursul perioadei de management al cazului, acționează în baza procedurilor detaliate în Protocolul comun de activitate în materie de protecția copilului.
• Protecția copiilor fără îngrijire părintească, în adopție, familii gazdă, custodie, domiciliu temporar.
Noi oferim:
Asigurare medicală facultativă;
Salariu competitiv;
Integrare în echipă dinamică și proactivă;
Participare în proiecte cu infrastructură captivantă și motivantă;
Evoluție în carieră;
Posibilități de training și certificări oficiale.
Încurajăm aplicanți calificați să depună CV și scrisoarea de motivare către e-mail-ul: mda.office@tdh.ch
Vă rugăm să includeți “Asisten Social”, numele, prenumele” în linia subiectului în emailul de aplicare.
Asistentul social (Ofițerul pentru protecția copilului) va fi categorizat și tratat conform cadrului juridic privind serviciile sociale și familiale și acționează în baza principiilor profesionalismului, integrității și independenței, imparțialității politice, transparenței, serviciului public, continuității carierei, responsabilității și corectitudinii implementării legislației in vigoare.
Responsabilități principale:
• Responsabil de implementarea politicilor și strategiilor elaborate de Ministerul Muncii și Protecției Sociale, în conformitate cu alte legi aplicabile în Republica Moldova.
• Protecția copiilor cu cetățenie ucraineană care traversează granița cu Republica Moldova.
• Managementul cazurilor copiilor în materie de protecție împotriva oricărei forme de abuz, neglijare, excludere socială, exploatare, trafic și alte fenomene care afectează dezvoltarea și bunăstarea copilului.
• Efectuarea evaluării inițiale a copiilor aflați în situație de risc sau necesitate, elaborarea planului de intervenție, managementul cazului și monitorizarea, în cooperare cu părțile interesate relevante reunite la întâlnirea pentru protecția copilului, prin crearea și dezvoltarea rețelelor de protecție și a serviciilor comunitare.
• Organizarea periodică a întâlnirilor CMT, susținute de șeful Serviciilor sociale și echipa multidisciplinară, pentru abordarea și coordonarea intervenției în cazurile de protecție a copiilor cu risc mediu/înalt.
• Consultarea în mod regulat cu supervizorul pentru a determina nivelul de risc pentru cazurile care implică protecția copiilor aflați în necesitate, consultarea cu privire la planul de intervenție și implementarea integrală a acestui plan de intervenție.
• Consultarea și consilierea reprezentantului Tdh desemnat pentru mentorat/consiliere pe toată perioada de implementare a proiectului.
• Ofițerul pentru protecția copilului, în coordonare și cooperare cu structurile și serviciile responsabile de protecția copilului, pe parcursul perioadei de management al cazului, acționează în baza procedurilor detaliate în Protocolul comun de activitate în materie de protecția copilului.
• Protecția copiilor fără îngrijire părintească, în adopție, familii gazdă, custodie, domiciliu temporar.
Noi oferim:
Asigurare medicală facultativă;
Salariu competitiv;
Integrare în echipă dinamică și proactivă;
Participare în proiecte cu infrastructură captivantă și motivantă;
Evoluție în carieră;
Posibilități de training și certificări oficiale.
Încurajăm aplicanți calificați să depună CV și scrisoarea de motivare către e-mail-ul: mda.office@tdh.ch
Vă rugăm să includeți “Asisten Social”, numele, prenumele” în linia subiectului în emailul de aplicare.
Telefon:
Persoana de contact:
Rodica Dodica
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut