Asistent Personal pentru Directorul General
AZART
№15189667, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Angajăm un Asistent Personal pentru Directorul General! Ești o persoană bine organizată, proactivă și concentrată pe obținerea rezultatelor? Îți dorești să lucrezi într-o companie dinamică și să ai un rol esențial în optimizarea activităților zilnice ale managementului?
Dacă te regăsești în această descriere, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Personal al Directorului General!
Cerințe:
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Nivel de engleză intermediar (B1/B2).
Abilități de utilizare a calculatorului și a instrumentelor precum Excel, Google Sheets etc.
Capacitatea de a căuta și analiza rapid informațiile necesare și de a formula concluzii corecte
Responsabilitate, punctualitate și inițiativă.
Găsirea soluțiilor eficiente pentru rezolvarea sarcinilor.
Disponibilitatea pentru deplasări de serviciu
Responsabilități:
Îndeplinirea atribuțiilor specifice unui asistent.
Recepționarea, procesarea și distribuirea informațiilor (apeluri telefonice, corespondență).
Participarea la ședințe, atunci când este necesar.
Gestionarea și pregătirea documentelor.
Oferirea suportului constant pentru conducerea companiei.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-o companie recunoscută la nivel international
Salariu flexibil, stabilit în funcție de competențele personale
Angajare oficială cu toate beneficiile sociale incluse.
Program de lucru stabil: luni-vineri, 9:00-18:00.
Birou modern și confortabil, dotat cu zonă de relaxare, ceai, cafea, dulciuri și fructe.
E-mail: hr@azart.md
Telefon: 061 033 522
Dacă te regăsești în această descriere, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Personal al Directorului General!
Cerințe:
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Nivel de engleză intermediar (B1/B2).
Abilități de utilizare a calculatorului și a instrumentelor precum Excel, Google Sheets etc.
Capacitatea de a căuta și analiza rapid informațiile necesare și de a formula concluzii corecte
Responsabilitate, punctualitate și inițiativă.
Găsirea soluțiilor eficiente pentru rezolvarea sarcinilor.
Disponibilitatea pentru deplasări de serviciu
Responsabilități:
Îndeplinirea atribuțiilor specifice unui asistent.
Recepționarea, procesarea și distribuirea informațiilor (apeluri telefonice, corespondență).
Participarea la ședințe, atunci când este necesar.
Gestionarea și pregătirea documentelor.
Oferirea suportului constant pentru conducerea companiei.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-o companie recunoscută la nivel international
Salariu flexibil, stabilit în funcție de competențele personale
Angajare oficială cu toate beneficiile sociale incluse.
Program de lucru stabil: luni-vineri, 9:00-18:00.
Birou modern și confortabil, dotat cu zonă de relaxare, ceai, cafea, dulciuri și fructe.
E-mail: hr@azart.md
Telefon: 061 033 522
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut