Agent vânzări bilete de avion
Voiaj International & CO
№13625000, 19 februarie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Ne dorim în echipa noastră o persoană pasionată de ticketing, motivată să învețe, ageră și comunicabilă. Responsabil de rezultat, orientat spre vânzări, interacțiune cu clienții prin canale multiple (tel., chat, viber, telegram, rețele sociale Facebook, email etc.) multitasking.
Descrierea job:
-Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, chat, email
-Rezervarea, emiterea biletelor și procese post-vânzare
-Suport vânzare bilete de avion din pagina web Voiaj.md și ghidarea clientului pentru identificarea celei mai bune soluții de călătorie, achiziție bilet
-Urmărirea plăților efectuate de către clienți și emiterea biletelor de călătorie. Menținerea comunicării cu clientul pentru finalizarea comenzilor
Oferim:
-Pachet salarial motivant, negociabil
-Bonusuri în funcție de rezultate
-Creștere şi posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică
-Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără şi dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare atât online cât și offline.
Ce trebuie să cunoști:
-Cunoașterea limbilor română și rusă
-Experiență în vânzări și lucru cu clienții. Responsabilitate pentru procesul de vânzare offline și online
-Cunoașterea sistemului de rezervări Amadeus și / sau Gabriel – alte sisteme de ticketing, GDS, NDC, CRM constituie avantaj.
-Utilizarea diferitelor aplicații, soluții de interacțiune și comunicare cu clienții
-Abilități de convingere, comunicare, persoană energică, gândire pozitivă.
Descrierea job:
-Preluarea apelurilor telefonice de la clienți, chat, email
-Rezervarea, emiterea biletelor și procese post-vânzare
-Suport vânzare bilete de avion din pagina web Voiaj.md și ghidarea clientului pentru identificarea celei mai bune soluții de călătorie, achiziție bilet
-Urmărirea plăților efectuate de către clienți și emiterea biletelor de călătorie. Menținerea comunicării cu clientul pentru finalizarea comenzilor
Oferim:
-Pachet salarial motivant, negociabil
-Bonusuri în funcție de rezultate
-Creștere şi posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică
-Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără şi dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare atât online cât și offline.
Ce trebuie să cunoști:
-Cunoașterea limbilor română și rusă
-Experiență în vânzări și lucru cu clienții. Responsabilitate pentru procesul de vânzare offline și online
-Cunoașterea sistemului de rezervări Amadeus și / sau Gabriel – alte sisteme de ticketing, GDS, NDC, CRM constituie avantaj.
-Utilizarea diferitelor aplicații, soluții de interacțiune și comunicare cu clienții
-Abilități de convingere, comunicare, persoană energică, gândire pozitivă.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳