Administrator de sistem
Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
№15246958, 10 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 18 000 Până la 21 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Descrierea activității:
Efectuarea instalării, configurării sistemelor de operare pentru sisteme, servicii și aplicații din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
Monitorizarea, administrarea și întreținerea sistemelor, serviciilor, aplicațiilor din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
Participarea în cadrul echipelor de proiect privind implementarea de noi sisteme, servicii și aplicații;
Efectuarea copiilor de rezervă a sistemelor, serviciilor și aplicațiilor informatice, precum și restabilirea acestora în caz de necesitate;
Asigurarea procesului de generare și păstrare a log-lor;
Soluționarea incidentelor IT;
Acordarea suportului necesar utilizatorilor în exploatarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server / computere;
Cunoștințe avansate Linux / Windows;
Cunoștințe sigure Active Directory;
Cunoștințe de bază DNS, DHCP, LDAP, IMAP, SSH, SNMP;
Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp);
Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.);
Cunoștințe în instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de gestiune a serviciilor de poștă electronică;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
Constituie un avantaj:
Experiența de la 2 ani în domeniu;
Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv ( de la 18 000 - 21 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul în limba de stat la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 69632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu! E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md
Tel. de contact: (+373) 69632889; 022 262598
Efectuarea instalării, configurării sistemelor de operare pentru sisteme, servicii și aplicații din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
Monitorizarea, administrarea și întreținerea sistemelor, serviciilor, aplicațiilor din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
Participarea în cadrul echipelor de proiect privind implementarea de noi sisteme, servicii și aplicații;
Efectuarea copiilor de rezervă a sistemelor, serviciilor și aplicațiilor informatice, precum și restabilirea acestora în caz de necesitate;
Asigurarea procesului de generare și păstrare a log-lor;
Soluționarea incidentelor IT;
Acordarea suportului necesar utilizatorilor în exploatarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server / computere;
Cunoștințe avansate Linux / Windows;
Cunoștințe sigure Active Directory;
Cunoștințe de bază DNS, DHCP, LDAP, IMAP, SSH, SNMP;
Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp);
Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.);
Cunoștințe în instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de gestiune a serviciilor de poștă electronică;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
Constituie un avantaj:
Experiența de la 2 ani în domeniu;
Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv ( de la 18 000 - 21 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul în limba de stat la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 69632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu! E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md
Tel. de contact: (+373) 69632889; 022 262598
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut