Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit. Vezi joburile active în rubrica Manageri

Administrator de condominiu

Asociația de Proprietari din Condominiu (APC) nr. A0130-0052 №14391494, 23 august 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: Hibrid (Oficiu/Acasă)
Desfasurarea activitatii: biroul Asociației de proprietari, situat la etajul 2, scara 1, str. Valea Trandafirilor 18.

Descriere condominiu: doua blocuri de locuit, construite in 2009-2010, care cuprind 455 apartamente, 40 spatii comerciale si 81 de debarale cu o suprafata totală de circa 38 320 metri patrați.

Secificul postului: administratorul de condominiu are rolul de a organiza si gestiona proprietatea imobiliara din condominium, asigurand deservirea si exploatarea corespunzatoare a cladirilor si a partilor commune.

Orarul de muncă: Luni-Vineri, 08.00 – 17.00, cu posibilitatea de a lucra si la distanță cu condiția să fie disponibil telefonic în intervalul orelor 08.00 – 21.00.

Asociația de proprietari oferă: contract de muncă, condiții de muncă, salariu fix (negociabil).
Asociația de proprietari accepta și este gata să discute oferte și de la persoanele juridice din domeniu.

Rugăm să trimiteți CV-ul sau ofertele dumneavoastră la poșta electronică: apc01300052@gmail.com

Cerințe față de candidați:
- Experiență în management.
- Studii: superioare.
- Calități de bună comunicare și convingere.
- Cunoașterea bună a limbii română (limbile engleză, rusă, ucraineană – vor fi un avantaj).
- Operarea la nivel mediu – PC, WORD, EXCEL, Outlook, sau alte softuri similare.

Atribuțiile de bază a Administratorului:
- reprezintă asociația în relațiile cu persoanele fizice și juridice,
- convoacă și organizează desfășurarea adunării generale, sau după caz adunarea cu interes special;
- asigură executarea hotărârilor adunării generale și ale consiliului de administrare;
- asigură executarea bugetului anual aprobat de adunarea generală;
- prezintă rapoartele financiare, fiscale și statistice, monitorizează lucrările de secretariat;
- asigură ținerea contabilității asociației, precum și a registrelor asociației;
- elaborează proiectul bugetului de venituri și cheltuieli și îl prezintă spre examinare și aprobare adunării generale.
- ține și actualizează lista proprietarilor din condominiu;
- asigură colectarea datoriilor proprietarilor ori ale altor persoane față de asociație; asigură apărarea drepturilor și intereselor legitime ale asociației în instanța de judecată și în alt mod;
- angajează, concediază salariații asociației, emite alte ordine în conformitate cu legislația muncii, după acceptul a 1/3 din membrii consiului;
- prezintă trimestrial informațiile cu privire la buna organizare a condominiului, sau la solicitarea Președintelui sau la solicitarea ½ din membrii consiliului;
- dă indicații și emite dispoziții obligatorii pentru salariații asociației;
- aplică sancțiunile prevăzute de regulamentul condominiului;
- asigură organizarea exploatării și reparația părților comune;
- efectuează controlul asupra lucrărilor executate de către persoanele fizice și juridice contractate pentru întreținerea și reparația clădirii și a infrastructurii inginerești, precum și a infrastructurii aflate pe terenul condominiului;
- întocmește și actualizează anual fișa de sinteză a asociației;
- exercită alte atribuții prevăzute de Legea nr.187/2022, de statut și de contractul de muncă.
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit. Vezi joburile active în rubrica Manageri
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut