Specialist call centru (Fără experiență)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Acordarea supportului informațional clienților actuali și potențiali;
Consilierea cu privire la produsele și serviciile companiei;
Asigurarea introducerii, verificarării și actualizarării rapidă și exactă a informației în baza de date;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților;
Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Abilități avansate de comunicare în română, rusă;
Responsabilitate;
Persoana energica cu dorința de dezvoltare.
De ce Sebo?
Beneficii motivante;
Bonusuri de performanță;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională;
Angajare oficială.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center"
Telefon: 060500045
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.
Acordarea supportului informațional clienților actuali și potențiali;
Consilierea cu privire la produsele și serviciile companiei;
Asigurarea introducerii, verificarării și actualizarării rapidă și exactă a informației în baza de date;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților;
Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Abilități avansate de comunicare în română, rusă;
Responsabilitate;
Persoana energica cu dorința de dezvoltare.
De ce Sebo?
Beneficii motivante;
Bonusuri de performanță;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională;
Angajare oficială.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center"
Telefon: 060500045
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳