Șef/Șefă Magazin (or. Chișinău)
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
În rolul de Șef/Șefă Magazin vei gestiona activitatea end to end a magazinului Rogob din or. Chișinău.
responsabilitățile tale:
implementarea strategiei de vânzare și marketing;
coordonarea activității membrilor echipei și evaluarea acesteia în baza indicatorilor de performanță;
planificarea şi organizarea activităţii magazinului din gestiunea sa;
verificarea şi optimizarea indicatorilor de afacere (volum, nivel de deservire, cheltuieli operaționale, venit);
promovarea imaginii companiei prin urmărirea cu strictete a activităţii privind: respectarea standardelor de mercantizare și comunicarea prețului de vânzare, asigurarea comunicării promoțiilor și a altor activități de marketing în magazin, conform planului de marketing;
gestionarea şi verificarea stocurilor de marfă din magazin;
coordonarea şi motivarea membrilor echipei sale;
coordonarea şi organizarea training-urilor pentru angajaţii echipei;
preluarea şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor şi ale partenerilor de afaceri în conformitate cu politica companiei;
asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.
ce așteptăm:
studii superioare;
experiență în administrarea unui magazin;
fluentă în română şi rusă;
cunostințe avansate a pachetului MS Office, în special Excel;
bune abilități de organizare prioritizare a activităților, de management al timpului si de management al costurilor;
spirit de echipă.
ce oferim:
carieră într-o companie în expansiune continuă;
pachet salarial și social stimulativ;
traininguri la locul de muncă;
echipă prietenoasă;
mediu de lucru dinamic.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm cu drag în echipa Rogob! E-mail: hr@rogob.md
responsabilitățile tale:
implementarea strategiei de vânzare și marketing;
coordonarea activității membrilor echipei și evaluarea acesteia în baza indicatorilor de performanță;
planificarea şi organizarea activităţii magazinului din gestiunea sa;
verificarea şi optimizarea indicatorilor de afacere (volum, nivel de deservire, cheltuieli operaționale, venit);
promovarea imaginii companiei prin urmărirea cu strictete a activităţii privind: respectarea standardelor de mercantizare și comunicarea prețului de vânzare, asigurarea comunicării promoțiilor și a altor activități de marketing în magazin, conform planului de marketing;
gestionarea şi verificarea stocurilor de marfă din magazin;
coordonarea şi motivarea membrilor echipei sale;
coordonarea şi organizarea training-urilor pentru angajaţii echipei;
preluarea şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor şi ale partenerilor de afaceri în conformitate cu politica companiei;
asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.
ce așteptăm:
studii superioare;
experiență în administrarea unui magazin;
fluentă în română şi rusă;
cunostințe avansate a pachetului MS Office, în special Excel;
bune abilități de organizare prioritizare a activităților, de management al timpului si de management al costurilor;
spirit de echipă.
ce oferim:
carieră într-o companie în expansiune continuă;
pachet salarial și social stimulativ;
traininguri la locul de muncă;
echipă prietenoasă;
mediu de lucru dinamic.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm cu drag în echipa Rogob! E-mail: hr@rogob.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳