Manager de categorie
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerinte generale:
Experienta de munca in domeniul achizitiilor;
Experienta de conlucrare simultana cu 10 sau mai multi furnizori;
Experienta in formarea grupurilor de marfuri si completarea produselor de la furnizorii alternativi.
Cerinte fata de candidat:
Experienta de munca de cel putin 2 ani;
Studii superioare in economie;
Cunoastere fluenta a limbilor de stat si rusa, engleza este un avantaj;
Cunostinte avansate de operare PC (Excel - obligatoriu);
Minte analitica, energie, responsabilitate, initiativa, abilitate de a invata rapida, dorinta de a se perfectiona.
Responsabilitatile cheie:
Analiza furnizorilor, precum si a alegerii lor;
Activitati in baza furnizorilor cu scopul de a obtine cele mai bune conditii;
Analiza cifrei de afaceri a marfurilor (cu ridicata, cu amanuntul);
Planificarea achizitiilor publice pe termen lung/scurt;
Monitorizarea preturilor cu amanuntul;
Monitorizarea sortimentului in fiecare centru de desfacere;
Controlul aranjarii in centre de desfacere;
Calcularea soldurilor cu furnizorii;
Lucrarile de integrare si design al compensatiilor in baza de furnizori.
Asiguram:
Salarii stabile, pachetul social, oportunitate de a va promova in cariera intr-o companie dinamica si de prestigiu.
In cazul in care aveti abilitatea de a lucra in echipa, sunteti axati spre rezultate, sunteti pregatiti pentru a va perfectiona, atunci noi suntem bucurosi sa parcurgem CV-ul dvs. in care este specificat locul de munca si care este aplicat la adresa de e-mail: hr@bomba.md.
Toti candidatii selectati vor fi invitati la un interviu. E-mail: hr@bomba.md
Experienta de munca in domeniul achizitiilor;
Experienta de conlucrare simultana cu 10 sau mai multi furnizori;
Experienta in formarea grupurilor de marfuri si completarea produselor de la furnizorii alternativi.
Cerinte fata de candidat:
Experienta de munca de cel putin 2 ani;
Studii superioare in economie;
Cunoastere fluenta a limbilor de stat si rusa, engleza este un avantaj;
Cunostinte avansate de operare PC (Excel - obligatoriu);
Minte analitica, energie, responsabilitate, initiativa, abilitate de a invata rapida, dorinta de a se perfectiona.
Responsabilitatile cheie:
Analiza furnizorilor, precum si a alegerii lor;
Activitati in baza furnizorilor cu scopul de a obtine cele mai bune conditii;
Analiza cifrei de afaceri a marfurilor (cu ridicata, cu amanuntul);
Planificarea achizitiilor publice pe termen lung/scurt;
Monitorizarea preturilor cu amanuntul;
Monitorizarea sortimentului in fiecare centru de desfacere;
Controlul aranjarii in centre de desfacere;
Calcularea soldurilor cu furnizorii;
Lucrarile de integrare si design al compensatiilor in baza de furnizori.
Asiguram:
Salarii stabile, pachetul social, oportunitate de a va promova in cariera intr-o companie dinamica si de prestigiu.
In cazul in care aveti abilitatea de a lucra in echipa, sunteti axati spre rezultate, sunteti pregatiti pentru a va perfectiona, atunci noi suntem bucurosi sa parcurgem CV-ul dvs. in care este specificat locul de munca si care este aplicat la adresa de e-mail: hr@bomba.md.
Toti candidatii selectati vor fi invitati la un interviu. E-mail: hr@bomba.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳