Specialist achiziții publice
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
12000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje şi servicii profesioniste de eficientizare a consumului de energie şi de sporire a confortului. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.
Responsabilități:
Participarea și aplicarea la proiecte guvernamentale și nonguvernamentale, achiziții publice
Promovarea și comercializarea produselor companiei (prin intermediul chatului și apelurilor telefonice);
Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
Asistarea clienților pentru a plasa comenzile online (nu îți face griji te învățăm noi).
Cerințe:
Studii superioare (constituie un avantaj);
Abilități de comunicare, de negociere și convingere;
Dorință de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
Cunoașterea întregii game de instalații sanitare – cazane, radiatoare, climatizatoare, boilere (constituie un avantaj);
Onestitate, corectitudine;
Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
Experiența in domeniul achizițiilor publice și participarea la proiecte guvernamentale și nonguvernamentale va constitui un avanataj
Utilizator PC (1 C, Microsoft Office, Internet);
Utilizarea CRM platforma
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Cunoașterea legislației achizițiilor publice va constitui un avantaj
Beneficii:
Salariu motivant - de la 12 000 lei net.
Pachet social complet;
Telefon mobil și acces la Internet asigurate de angajator;
Instruire și oportunități de dezvoltare profesională;
Oportunități de avansare în carieră;
Un mediu de lucru activ;
Condiții de muncă excelente;
Posibilitate de a face parte dintr-o echipă profesionistă.
De ce noi ?
Ai liber de a-ți manifesta abilitățile;
Colegi prietenoși, tineri și activi;
Birou confortabil cu aer conditionat si bucatarie. Ai cafea din partea noastra.
Dezvoltare permanentă, vei avea targeturi noi în permanență (nu te vei plictisi);
Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de companie, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e mail: info@amber.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.: 060003596 / 022 47 02 02. Telefon: 060003596 / 022 47 02 02
E-mail: info@amber.md
www.amber.md
Responsabilități:
Participarea și aplicarea la proiecte guvernamentale și nonguvernamentale, achiziții publice
Promovarea și comercializarea produselor companiei (prin intermediul chatului și apelurilor telefonice);
Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
Asistarea clienților pentru a plasa comenzile online (nu îți face griji te învățăm noi).
Cerințe:
Studii superioare (constituie un avantaj);
Abilități de comunicare, de negociere și convingere;
Dorință de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
Cunoașterea întregii game de instalații sanitare – cazane, radiatoare, climatizatoare, boilere (constituie un avantaj);
Onestitate, corectitudine;
Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
Experiența in domeniul achizițiilor publice și participarea la proiecte guvernamentale și nonguvernamentale va constitui un avanataj
Utilizator PC (1 C, Microsoft Office, Internet);
Utilizarea CRM platforma
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Cunoașterea legislației achizițiilor publice va constitui un avantaj
Beneficii:
Salariu motivant - de la 12 000 lei net.
Pachet social complet;
Telefon mobil și acces la Internet asigurate de angajator;
Instruire și oportunități de dezvoltare profesională;
Oportunități de avansare în carieră;
Un mediu de lucru activ;
Condiții de muncă excelente;
Posibilitate de a face parte dintr-o echipă profesionistă.
De ce noi ?
Ai liber de a-ți manifesta abilitățile;
Colegi prietenoși, tineri și activi;
Birou confortabil cu aer conditionat si bucatarie. Ai cafea din partea noastra.
Dezvoltare permanentă, vei avea targeturi noi în permanență (nu te vei plictisi);
Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de companie, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e mail: info@amber.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.: 060003596 / 022 47 02 02. Telefon: 060003596 / 022 47 02 02
E-mail: info@amber.md
www.amber.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳